Subject: Re: Projekteerimistingimuste andmine Rail Balticat ületava riigitee 58 Aluste‒Kergu km 7,60-8,81 ümberehitamise ja viadukti (Rail Baltic OR 1170) rajamise ehitusprojekti koostamiseks.
From: "Siim Tomson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Kaarel Ilustrumm" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 Feb 2024 13:30:47 +0200

Tere

Meie ettepanekutega ei arvestatud. Plaanis on muuhulgas tee katendi ning 
muldkeha ümberehitamine. Praegu on teelt võimalik pääseda rasketehnikaga 
kinnistuni. Kui muldkeha ehitatakse ümber vastavalt tänastele normidele, 
siis see enam võimalik ei ole.

Kui mahasõitu ei rajata, siis kuidas on tulevikus võimalik kinnistule 
pääseda?

Parimate soovidega,

Siim Tomson
Tegevjuht
Multiland OÜ, Multiland Management OÜ

[email-masked]
+372 50 98 213
Riia 142, 50411 Tartu
multiland.ee

On 22. Feb 2024, at 10:01, [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine Rail Balticat ületava riigitee 58 
Aluste‒Kergu km 7,60-8,81 ümberehitamise ja viadukti (Rail Baltic OR 1170) 
rajamise ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 21.02.2024

Registreerimise number: 1.1-3/24/97.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee/>